کتاب اصول طب داخلی هاریسون
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 اسفند 1397
بازدید : 491
نویسنده : کیا فایل

کتاب اصول طب داخلی هاریسون

کتاب اصول طب داخلی هاریسون

 

جدیدترین نسخه کتاب اصول طب داخلی هاریسون(چاپ 20- سال 2018) اثر دن لوئیس لانگو، در زمینۀ بیماری‌های داخلی و اصول طب در 8452 صفحه در قالب فایل PDF به همراه تصاویر واضح و کامل از تمامی بیماری های شرح داده در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحه: 8452

زبان: اصلی ( انگلیسی)

با توجه به حجم بالای کتاب(600 مگا بایت) کتاب به منظور سهولت دانلود  لینک سریع در اختیار قرار داده شده است- با تشکر

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
دایسکشن آئورت ناشی از گسترش پارگی لایه اینتیما به سمت لایه مدیا و یا پارگی عروق خون رسانی کننده (Vasa Vasorum) به جدار آئورت می‌باشد. تروما به قفسه سینه و یا آسیب‌های ایاتروژنیک از علل بروز دایسکشن آئورت می‌باشند. در عدم حضور HTN و سایر شرایط تخریب کننده لایه مدیا بروز دایسکشن به طور خودبخودی ندرتاً رخ می‌دهد. تقریباً ۵۰٪ موارد دایسکشن آئورت در زنان جوانتر از ۴۰ سال و خصوصاً در دوران بارداری رخ می‌دهد.
تقریباً تمام موارد دایسکشن حاد همراه با درد شدید در زمان مراجعه علامت خاصی نداشته باشند. برخلاف درد ناشی از ایسکمی میوکارد، در بیماران مبتلا به دایسکشن آئورت سریعاً درد به حداکثر شدت خود می‌رسد و اغلب منجر به کلاپس عروقی می‌شود. طبق نظر مطالعات قدیمی درد ناشی از دایسکشن آئورت کیفیت پاره کننده (Tearing) دارد اما در مطالعات جدید مشخص شده که شایع‌ترین تظاهر این بیماران درد ناگهانی، شدید و واضح (Sharp) می‌باشد.

 

آخرین تغییرات

شامل بسیاری از پیشرفت های جدید و پیشرفت های پزشکی بالینی که از آخرین نسخه از هریسون رخ داده است. فصل های مربوط به هپاتیت حاد و مزمن، مدیریت دیابت، درمان های مبتنی بر ایمنی در سرطان، مولتیپل اسکلروز، بیماری های قلبی عروقی، اچ آی وی و بسیاری دیگر، آخرین اطلاعات مربوط به مکانیزم های بیماری، گزینه های تشخیصی و راهنمایی های مخصوص درمان شما را به شما ارائه می دهند مراقبت از بیمار بهینه را فراهم کنید.

پوشش کلی از مکانیزم های بیماری: هریسون بر پاتوفیزیولوژی با شدت تمرکز می کند و با هدف اتصال مکانیزم های بیماری به درمان ها. درک فزاینده ای از چگونگی پیشرفت و پیشرفت بیماری ها نه تنها باعث افزایش تصمیم گیری و مراقبت از ارزش بیشتر می شود، بلکه موجب خواندن جذاب و حفظ حافظه می شود. هریسون خلاصه ای از پیشرفت های علمی جدید علمی مانند نقش میتوکندری در مرگ برنامه ریزی شده و ناباروری سلولی، نقش سیستم ایمنی بدن در توسعه و درمان سرطان، تاثیر کاهش تلومر در فرآیندهای پیری و بیماری و نقش میکروبیوم در سلامت و بیماری. شناخت نقش التهاب در بیماریهای قلبی عروقی، مکانیسم دقیق کمبود ايمنی در HIV / ايدز، پریون ها و پروتئین های غلط شده در بیماری های عصبی، و چاقی به عنوان سادگی برای ديابت، فقط چند نمونه از چگونگی ارائه اطلاعات پاتوفيزيولوژي ضروری برای سلامت است حرفه ای ها.

 


 





:: موضوعات مرتبط: پزشکی عمومی , ,
:: برچسب‌ها: اصول طب داخلی , هاریسون , دانلود کتاب ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG